perjantai 19. elokuuta 2011

Mangnoliarinki KK:ssa TÄYNNÄ TÄMÄ KIERROS


Heippa
TÄSSÄ linkki, jos olet kk:ssa
katsotaan onnistunko vetämään tällaisen läpi ensikertalaisena.
Ideani olisi seuraava, elikkäs jokaisen kortissa tulisi olla seuraavat elementit:
1 kappale Magnolian leimakuvia
1-2 kappaletta Magnolian stanssikuvioita
1-3 kappaletta Magnolian papereita
3 kukkaa (voi olla mankun kukkastansseilla tehtyä tai ihan muuta kukkaa)
3 helmeä
jotain kimaltavaa
ja nauhaa
TÄHÄN TEHTIIN PIENI MUUTOS: 
alueet jaettiin (päpsyn ideasta), elikkä jokainen saa oman alueensa ja jokainen lähettää omasta alueestaan samanlaiset tavarat/kuvat/kuviot emolle eli minulle ja minä jaan ja laitan kaikille eteenpäin, mukaan siis vain yksi kuori postimerkillä varustettuna.
elikkäs seitsämän osallistujaa tarvitaan, Kiitos päpsylle tästä ideasta
alueet:
1. Magnolian kuvat VARATTU ANELMA
2. Magnolian stanssitkuviot VARATTU PÄPSY
3. Magnolian paperit VARATTU ANNE
4. Kukat VARATTU PÄIVI LIND
5. Helmet VARATTU SARI A.
6. Nauhat /pitsit VARATTU TIINA KAAPPOLA-PAKKA
7. Kimaltavat VARATTU MANNA

Kolme ensimmäistä on pakollisia olla mangnoliasta ja loput voi valita oman fiiliksen mukaan
rinkiin mahtuu seitsämän, kun rinki on täysi, viikon sisällä jokainen lähettää oman alueensa kuoren minulle ja minä jaan kaikille seitsämän pakettia, laittakaa mukaan siis oman alueenne tavarat  x 7 ja kuori postimerkin kera. Minä lähetän paketit samaan aikaan kaikille, ilmoitan kun paketti lähtee ja sen jälkeen on kaksi viikkoa aikaa tehdä kortti.
Kysykää, jos jotain ette ymmärrä ringin aloittajalta, eli minulta.

Ei kommentteja: